Service & advies

MEGAGEN Klantenservice

Waarmee kunnen wij u helpen?
+31 (0) 88 – 84 84 100 (NL) / +32 (0) 3 - 80 80 386 (BE)
Bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur

Veelgestelde vragen over MegaGen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen die wij op werkdagen voor 16.00 uur ontvangen, worden – mits de producten op voorraad zijn – dezelfde dag verzonden. Bestelt u producten die wij niet op voorraad hebben, of bestelt u na 16.00 uur, dan wordt u direct geïnformeerd over een alternatieve levertijd. Voor meer informatie over onze levertijden, verwijzen wij u graag door naar onze klantenservicepagina Bestellen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden standaard verstuurd met PS nachtkoeriers. Deze nachtkoerier levert ’s nachts in zowel uw kast als uw brievenbus en dankzij hen kunnen wij garanderen dat uw bestelling op tijd geleverd wordt indien alle producten bij ons op voorraad zijn. Indien u uw bestelling anders wilt versturen of ontvangen, dan gelden andere bepalingen en garanties. Deze worden individueel besproken. Voor meer informatie over verzenden, verwijzen wij u graag naar onze klantenservicepagina Leveren.

Waar vind ik de meest recente prijslijst?

De prijslijst van MegaGen Benelux kunt u opvragen door een e-mail te sturen naar sales@megagen.nl of sales@megagen.be. Of vraag een account voor de E-Catalog aan, dan heeft u altijd de meest actuele prijzen beschikbaar.

Waarom worden er bij mijn AnyRidge abutments twee schroeven geleverd?

Onze abutments van AnyRidge worden geleverd met twee schroeven. De blauwe schroef wordt gebruikt voor het model, de gouden schroef wordt gebruikt voor de definitieve plaatsing. Beide schroeven zijn overigens, op de kleur na, identiek.

Bestellen

megagen worldwide

Megagen Benelux B.V.

Schijfstraat 24
5061 KB Oisterwijk
Nederland

Bereikbaar op werkdagen
van 08:30 tot 17:00 uur

Deze website is ontwikkeld door Usecue B.V.
© 2024 Megagen B.V.